ការបង្កើត

ម.ជ.ម. ត្រូវ​បានបងើ្កតឡើងដោយច្បាប់ស្តីពីមជ្ឈត្តការ​ផ្នែកពាណិជ្ជកម្ម ដែលត្រូវបានប្រកាសឱ្យប្រើដោយព្រះរាជក្រមលេខ នស/រកម/០៥០៦/០១០​ ចុះថៃ្ងទី​​​០៥​ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០០៦។​ អនុលោមទៅតាមច្បាប់នេះ រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាបានចេញអនុក្រឹត្យលេខ ១២៤ អ​នក្រ.បក ចុះថ្ងៃទី១២ ខែសីហា ឆ្នាំ២០០៩ ស្តីពីការរៀបចំ និងការប្រព្រឹត្តទៅរបស់មជ្ឈមណ្ឌលជាតិនៃមជ្ឈត្តការផ្នែកពាណិជ្ជកម្ម និងអនុក្រឹត្យលេខ ១៨២ អនក្រ.បក ចុះថ្ងៃទី៣១ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១០ ស្តីពីការធ្វើវិសោធនកម្មអនុក្រឹត្យលេខ ១២៤ អនក្រ.បក។ គណៈកម្មការរៀបចំ និងជ្រើសរើសមជ្ឈត្តករដំបូង ត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយប្រកាសរបស់ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម​លេខ ២២៣ MOC/SM២០០៩ ចុះថ្ងៃទី១២ ខែតុលា ឆ្នាំ២០០៩ ។

យុទ្ធសាស្ត្រ

យុទ្ធសាស្រ្តទី១៖ អាចបំពេញតម្រូវការដោយខ្លួនឯងបាន
  • បង្កើនប្រភពធនធានហិរញ្ញវត្ថុ
  • Enhance case management skills
  • Create more valuable services to users
យុទ្ធសាស្រ្តទី២៖ កសាងសហគមន៍មជ្ឈត្តការដែលរឹងមាំ
  • Increase greater appreciation of NCAC’s roles
  • Deepen collaboration with all stakeholders
  • Increase pipeline
យុទ្ធសាស្រ្តទី៣៖ ធ្វើសមាហរណកម្មចូលក្នុងសហគមន៍អន្តរជាតិ
  • Increase international engagement and presence
  • Increase greater internationalism
យុទ្ធសាស្រ្តទី៤៖ ធ្វើប្រតិបត្តិការ និងអភិវឌ្ឍន៍ប្រកបដោយចីរភាព
  • Lay foundation for sustainable development of the centre and arbitration as alternative dispute resolution
  • Innovate and invest in human resources and working tools

ចក្ខុវិស័យ៖

សម្រួលការដោះស្រាយវិវាទពាណិជ្ជកម្មដែលមានភាពមិនលំអៀង និងឆាប់រហ័ស ស្របតាមឆន្ទៈរបស់គូភាគីវិវាទ និងការពារសិទ្ធិ និងផលប្រយោជន៍ស្របច្បាប់របស់ពួកគេ ក្នុងគោលបំណងលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចឱ្យបានរឹងមាំ។

បេសកកម្ម៖

  • សម្រេចនូវការពេញចិត្តរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ខ្ពស់ តាមរយៈសេវាកម្មល្អបំផុត គ្រឿងបរិក្ខា និងឧបករណ៍ទំនើប និងការអនុវត្តបទបញ្ជា និងវិធានប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។
  • បង្កើនការយល់ដឹងអំពីមជ្ឈត្តកម្មតាមរយៈ​ ការ​សហការជា​មួយភាគីពាក់ព័ន្ធទាំងអស់។
  • វត្ដមានជាអន្តរជាតិតាមរយៈការចូលរួមចំណែកក្នុងការអភិវឌ្ឍយន្តការដោះស្រាយវិវាទ។

តម្លៃ៖

ឯករាជ្យភាព នវានុវត្តន៍
អព្យាក្រឹត្យភាព ភាពវៃឆ្លាត
សុចរិតភាព
អន្តរជាតិនិយម

វាយបញ្ចូលហើយចុច "បញ្ចូល" ដើម្បីស្វែងរក