ម.ជ.ម. ត្រូវបានបងើ្កតឡើងដោយច្បាប់ស្តីពីមជ្ឈត្តការផ្នែកពាណិជ្ជកម្ម ដែលត្រូវបានប្រកាសឱ្យប្រើដោយព្រះរាជក្រមលេខ នស/រកម/០៥០៦/០១០ ចុះថៃ្ងទី០៥ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០០៦។ អនុលោមទៅតាមច្បាប់នេះ រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាបានចេញអនុក្រឹត្យលេខ ១២៤ អនក្រ.បក ចុះថ្ងៃទី១២ ខែសីហា ឆ្នាំ២០០៩ ស្តីពីការរៀបចំ និងការប្រព្រឹត្តទៅរបស់មជ្ឈមណ្ឌលជាតិនៃមជ្ឈត្តការផ្នែកពាណិជ្ជកម្ម និងអនុក្រឹត្យលេខ ១៨២ អនក្រ.បក ចុះថ្ងៃទី៣១ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១០ ស្តីពីការធ្វើវិសោធនកម្មអនុក្រឹត្យលេខ ១២៤ អនក្រ.បក។ គណៈកម្មការរៀបចំ និងជ្រើសរើសមជ្ឈត្តករដំបូង ត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយប្រកាសរបស់ក្រសួងពាណិជ្ជកម្មលេខ ២២៣ MOC/SM២០០៩ ចុះថ្ងៃទី១២ ខែតុលា ឆ្នាំ២០០៩ ។
ក្នុងរយៈពេលពីរឆ្នាំកន្លងមកនេះ កិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងយ៉ាងខ្លាំងត្រូវបានធ្វើឡើង ដើម្បីពង្រឹងសមត្ថភាពធនធានមនុស្ស កសាងសហគមន៍មជ្ឍត្តការមួយដែលរឹងមាំ ផ្សារភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយសហគមន៍អន្តរជាតិ និងធានានូវការអភិវឌ្ឍន៍ និងប្រតិបត្តិការប្រកបដោយចីរភាពរបស់មជ្ឈមណ្ឌល។
យុទ្ធសាស្រ្តទី១៖ អាចបំពេញតម្រូវការដោយខ្លួនឯងបាន
• បង្កើនប្រភពធនធានហិរញ្ញវត្ថុ
• ពង្រឹងជំនាញគ្រប់គ្រងសំណុំរឿង
• បង្កើតសេវាកម្មថ្មីដល់អ្នកប្រើប្រាស់
យុទ្ធសាស្រ្តទី២៖ កសាងសហគមន៍មជ្ឈត្តការដែលរឹងមាំ
• បង្កើនការយល់ដឹងពីតួនាទីរបស់ម.ជ.ម.
• ពង្រឹងកិច្ចសហការជាមួយដៃគូពាក់ព័ន្ធ
• បង្កើនប្រភពធនធានមនុស្ស
យុទ្ធសាស្រ្តទី៣៖ ធ្វើសមាហរណកម្មចូលក្នុងសហគមន៍អន្តរជាតិ
• បង្កើនការទំនាក់ទំនង វត្តមានក្នុងសហគមន៍អន្តរជាតិ
• បង្កើនភាពអន្តរជាតិនិយម
យុទ្ធសាស្រ្តទី៤៖ ធ្វើប្រតិបត្តិការ និងអភិវឌ្ឍន៍ប្រកបដោយចីរភាព
• បង្កើតមូលដ្ឋានសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍន៍មជ្ឈមណ្ឌលប្រកបដោយចីរភាព និងមជ្ឈត្តការជាយន្តការក្នុងការដោះស្រាយវិវាទក្រៅប្រព័ន្ធតុលាការ
• នវានុវត្តន៍ និងវិនិយោគទៅលើធនធានមនុស្ស និងសម្ភារសម្រាប់ធ្វើការ
ឯករាជ្យភាព | នវានុវត្តន៍ |
អព្យាក្រឹត្យភាព | ភាពវៃឆ្លាត |
សុចរិតភាព | |
អន្តរជាតិនិយម |